Udlejning af erhvervslejemål – sådan skaber du opmærksomhed

Har du en erhvervsejendom til leje, er der mange måder, du kan finde din nye lejer på. Flere og flere vælger at bruge de sociale medier som eksempelvis Facebook, da de på en hurtig og ikke mindst gratis måde kan få vist, hvilke erhvervsejendomme der er til leje. Læs med her, og bliv inspireret til, hvad du skal have med i din videofremvisning.

Erhvervsejendomme til leje og hva’ så?

Mange lejere bliver inspirerede og finder muligheder i billige lokaler til leje, hvis de kan blive informeret om, hvordan lokalerne og pladsen førhen er blevet udnyttet og til hvad. Det kan nemlig være med til at skabe værdi hos en potentiel lejer, hvis de ved, at der er gode muligheder for at indrette og udnytte lokalet. Har du en erhvervsejendom til leje, kan det derfor være en supergod idé at vise ejendommen frem på eksempelvis Facebook. Her kan du fortælle om ejendommens historie, og ikke mindst hvilke muligheder som ligger i den. 

At dele eksempelvis billeder eller en fremvisningsvideo af dine erhvervsejendomme til leje, på et medie som Facebook kan skabe stor trafik til dine opslag. Særligt hvis du eller din markedsføringsmedarbejder forstår at bruge Facebooks forskellige værktøjer korrekt. Med Facebook som din markedsføringskanal til udlejning af erhvervslejemål, kan du nå ud til rigtig mange mennesker. For eksempel ved at tage gode billeder af dine erhvervsejendomme til leje og ved at producere en god beskrivelse af ejendommen og de forskellige muligheder, som den indeholder. 

Udlejning af erhvervslejemål til små og store virksomheder

Lige meget om du har mange eller få erhvervsejendomme til leje, vil det altid være en god idé at tage fat i tidligere tilfredse lejere og spørge, om de vil komme med en positiv udtalelse om deres oplevelse af udlejningen af erhvervslejemålet. I din fremvisningsvideo kan de eksempelvis komme ind på dig som lejer eller hvilke muligheder, lejemålet gav dem og deres forretning. På den måde kan der skabes tiltro til dig som udlejer. Det er selvfølgelig altid vigtigt, at de udtalelser, som bruges, er sande, og at der ikke bliver manipuleret med dem.